sometimes you get tired...

Morrn' morrn' mina fina! Idag är jag ett STORT stycke trött. Dethär med familjemiddagar och vin/öl massa dagar i rad sliter på mig. Så idag blir jag nog en lugn en. För jag känner mig inte alls okej idag. Men jag tänker inte hoppa springturen på grund av detta. Jag tror nämligen att den kommer att gör mig gott som sören. Tror inte ni? Jo, vi kör på det. Puss!


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Isabell Wretmalm

vi ses ikväll kommer blir så gott och allt.... har med en massa bullar till dig plus en god efterrätt

2011-04-23 @ 11:16:25
Upphostat av: ronniL

Fasen så gott det ska bli. Jag säger bara en sak, KANELBULLAR! :D

2011-04-23 @ 11:29:12
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0