one day that took a turn!

hejsan hörrni! vilken jeefla dag dethär har varit. allt började med att jag försov mig. duktigt mycket. jag vaknade en kvart innan skjutsen till jobbet gick. stressigt som fan och jag fick skita i både kaffe och frulle. illa! därefter så är jag helt paj i kroppen hela dagen och till råga på allt så lycks jag pajja en nagel (som jag fixade i tisdags!). fuck!

nu så är allt mycket bättre dock. jag har repat mig i kroppen och nageln är fixad. för jag hade sån jäkla tur att hon kunde fixa den idag direkt efter jobbet. toppengreat. en annan sak som också är toppengreat är att träningen med bästa ledaren startar ikväll. pepp, pepp! så ikväll ska det svettas bort ett par kilo eller nåt. PUSS!


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: sisla

för du behöver förlora så många kilon menar du?! :P men taggar som fan till Petti iaf :D

2011-08-25 @ 17:11:59
URL:
http://slas.blogg.se/

Upphostat av: ronniL

AEH! men svettas ut ett par i alla fall! :P

2011-08-25 @ 17:25:53
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0