år tvåtusentio i listform

  1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
    Jovars, åkte till england, åkte skidor med J & sla, kryssning mm
  2. Vilka länder besökte du?
    England och polen (fast var kvar i båten) 
  3. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
    Jodå, lite jävla frid från en viss grej!
  4. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
    Uh, är kass på detdär med datum men englandsresan.
  5. Vad var din största framgång 2010?
    Att jag har börjat träna som sören och älskar det! 
  6. Största misstaget?
    Dendär jävla kvällen...
  7. Har du varit sjuk eller skadat dig?
    Aaa, bakterieinfektionen i lungsäcken var inge kul alls!
  8. Bästa köpet?
    Min vinterjacka, för den har jag använt flitigt som sören!
  9. Gjorde någonting dig riktigt glad?
    Ja, massor! (vänner, sommaren, festivaler mm.)
  10. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
    Både och, men sämre nu i slutet!
  11. Vad önskar du att du gjort mer?
    Skrattat, roat mig och kramat kära!
  12. Hur tillbringade du julen?
    Med familj och släkt, hos Ma&Pa och Inli&Rili.
  13. Blev du kär i år?
    Jag var redan kär!
  14. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
    Som vanligt, ronniLstyle!
  15. Vad fick dig att må bra?
    Alla mina fina!

bättre sent än aldrig, visst!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0