saker som stööööör just nu

saker som stör mig just idag...

  • min ena lårmuskel ömmar och låser sig flera gånger i veckan. jobbigt och onödigt ont. (och JA! jag strechar) men ingenting tycks hjälpa.

  • när reklamen på tv är högre (volymmässigt) än vad man har det när man se på programmen. exempelvis när wellabruttan (shampo reklam) bara skriker till och man blir jätterädd!

  • att jag är en fegis osm inte vågar förlora. varför kan jag inte bara peppa migsjälv och hajja att vinna inte är allt? så jädra surt.

  • att det är aprilväder ute. ena stunden ösregnar det för att senare slå om till hagel och i nästa stund sol. mitt i allt detta elände, så blåser det dessutom som sören. pi!


avslutar detta med en smått psykadelisk bild!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0