i'm going up to furuliden

efter en ganska produktiv dag med massa hittepå har jag nu gjort mig redo för att även denna kväll inta furulidens trånga bar och jobba lite. ikväll är det trubadurafton däruppe och jag hoppas på fullt ös. ni kommer väl!? det tycker jag allt.

på tal om något helt annat så känner jag en sväng för att plocka svamp imorn om vädret tillåter. det hade varit nice att göa det en sista gång innan vintern. mor berättade nämligen för mig att hon hittat lite kantareller imorse, så ännu är det inte försent. någon som vill haka på? hade varit trevligt med lite sällskap. aeh! nu får jag ta mig i kragen och gå och jobba. PUSS!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0