some hot chocolate please

whohoooo! nu är jobbedagen gjord och jag är lycklig som attan över det. så nu sitter jag och sörplar en gooood kopp o'boy. fasen så sugen jag vart på det idag, när jag och en jobbarkompis stod och snackade om det. så jag hann knappt innanför dörren härhemma innan jag började fixa med o'boyen. och fan vad värt all längtan det var. tusan så gott!

om ett par timmar ankas det träning och as usual är jag pepp. kan nog inte vara annat nuförtiden. men det ska i alla fall bli gött att spralla av sig lite innan det är dags för sömnen. man sover så jäkla bra efter att ha tagit ut sig ordentligt. ni håller med, visst? hur som helst ska jag återgå till o'boyen nu. PUSS!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0