a closeup on a bitter day

jag tror bestämt att någon form av hösttrötthet har slagit till hos mig. alla mina dagar tycks gå sakta och jag är seg och trött för jämnan. enda gångerna jag verkligen känner mig pigg är när jag tränar eller springer. men jag vill vara pigg hela tiden ju. jag vill orka leva lite.

som om inte tröttheten vore nog så har jag fått ett infekterat sår på min tumme. som varar, är rött och gör väldigt ont. dessutom så passade inte mina nya ugg's, dom var en storlek för stora, så dom får jag sälja. pluset idag är dock att mina kläder jag beställt kom. och dom passade skitbra allihopa. så lite glädje i all skit finns ändå. PUSS!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0