three things i don't like

  1. filmen coyote ugly. så jädra dåligt skådespeleri att jag dör. jag, net, sla och j försökte titta på den i söndags. men det gick tamejtusan inte. filmen är apdålig. sådeså!

  2. när mysbyxor är fläckiga. (dvs. när man spillt på dom) hur liten fläcken en är så ser det genast megasunkigt ut och man skäms lite över det. fult som stryk. därav tvättas mina mysisar på tok för ofta.

  3. förkylningar som sätter sig i halsen så att man haklar isönder sig. ligger inne med en megavariant av en sådan just nu. tokjobbig när man ska träna, springa och sånt. (inte för att jag tränar idag, men det släpper liksom inte på en vecka eller två efter man kurrerat sig)

ni ser mysbrallsmudden va!?



Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0