M M - THE WORLD AT LARGE!

ni vet väl vid dethär laget att jag är en tramsmajja som förälskar mig i massa saker och ting, mest hela tiden. och i detta nu så är jag fullkomligt såld på denhär låten. den kan vara det mysigaste jag lyssnat till i år. så därför bjussar jag på den som fredagslåt. lyssna nu och avnjut den lika mycket som jag gör.
 
 
The days get shorter and the nights get cold.
I like the autumn but this place is getting old.
I pack up my belongings and I head for the coast.
It might not be a lot but I feel like I'm making the most.
The days get longer and the nights smell green.
I guess it's not surprising but it's spring and I should leave.
 
(don't have spotify? KLICK!)
 

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0