first shower of the week!



morrn' morrn' på er gullefjuttar! jag blev inte speciellt mycket bättre alls igår. satt mest och stirrade in i tv:n och förmådde mig inte att göra ett skit. dock så tog jag mig i kragen och gick ut och krattade lite på tomten till sist. men, jisses, så jobbigt det var.

så därav valde, jag och mor (hon hjälper alltid mig att bedömma sjukhetsgraden) att jag skulle kurrera mig en dag till. för det finns inget så dumt som att gå tillbaka för tidigt och riskera att sjukna in igen. efter detta val gick jag och la mig (klockan 19.30) och har sovit som en gud hela natten, fram tills 06.00. då vaknade jag "pigg" men utan andningsförmåga genom näsan. denhär förkylningen är sjuk! så nu sitter jag och snyter, snyter och snyter mig och hoppas på att kunna gå ut en sväng idag istället. håll tumme för att orken kommer. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0