i always get three wishes

fasen så gött det hade varit om man hade haft ett par tusenlappar och ett par semesterdagar till övers. hade jag haft det så hade jag LÄTT bokat in en stadsresa i vår. bara för att jag älskar att åka till städer och strosa rundor och dricka latte/bärs.




och när vi ändå är inne på önskningar så tycker jag att vi kan se till att det blir sommar och sol. på direkten eller nåt. fasen som jag saknar att slippa jacka och att sitta ute i gräset och götta sig. det var på tok för längesedan man kunde göra det.




och som en tredje och sista önskan, så skulle jag vilja att mina ben blir bruna på ett kick så fort det är dags för shorts. för jag vill gärna hoppa rundor i mina shorts utan att skämmas över blekhet. hehe! samma visa varje gång det bli sommar, eller hur!



Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0