with the waves at my feet

tre saker som jag skulle vilja kunna göra en måndag...
  • jag skulle hemskt gärna vilja kunna gilla att laga mat. det är nämligen så att jag hatar det. jag ser ingen tjusning alls i att stå framför en spis. visst gillar/älskar jag god mat, men jag vill slippa göra den.

  • jag skulle helt klart kunna tänka mig att vara ägare till en enhjuling och klara av att cykla på den. det är en sak som jag kom på just nu i skrivandes stund att jag hade velat kunna göra. jag menar, hur coolt!

  • jag skulle väldigt, äldigt gärna vilja kunna surfa. det ser så himla nice ut och jag tror att det är exakt så nice som det ser ut. dock så tror jag dessutom att det är svårt som attan. men drömma kan man alltid.



Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0