when you can't understand

jag blir alltid lika fövånad när jag ser Dakota Fanning nuförtiden. jag ser henne alltid som en liten snärta i sjuårsåldern. och jag tycker att det är helt sjukt att se henne som vuxen. trots att jag numera sett henne i vuxenmodell massvis med gånger så kan jag inte riktigt förstå det ändå. så för mig förblir hom alltid ett barn, trots att hon ser ut såhär nowadays!
 
 
som en liten parentes så måste jag säg och visa (nedan) att hennes lilla(?)syster Elle Fanning är en sjukt söt tjej. jisses säger jag bara. som en nutidens Twiggy eller hur! dom måste ligga inne med sjukt bra gener domdär systrarna alltså. (trots att den ena av dom allitd förblir barn i mina ögon)
 

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0