THREEINSPIRATIONALOUTFITS

visst var den fin. sådär lagom hösig men ändå lite somrig. och västen kan vara den finaste väst jag sett på bra länge. bobhatten är nästan ett måste tycker jag. så om ni inte som jag, ser ut som idioter i det, så spring iväg och köp en.
 
denhär ä sådär gött punk som jag gillar. och tröjan är bara urläcker. såhär fint och bekvämt känns alltid rätt för mig. och med ett par dr martens på fossingarna är vi glada. visst!
 
så till den sista outfiten. lite sötare än övriga och lite gammaldags. men helt underbar på sitt egna vis. och hur fin brun färg på byxorna då? massor! och brunblommigt är så fint att jag smälter.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0