bit by bit breaking you!

 
godmiddag på er fjun! jag är hemma idag också. somnade först klockan halv fem imorse. för inatt förstod jag verkligen på rikitgt vad som hade hänt. jag hade ont som attan också. så ont så att jag, fröken pillerhatare, tog två citodon, som doktorn skrivit ut till mig. och dessa fick mig att somna och sova en orolig och flyktig sömn i ett par timmar. dock så känner jag mig om något tröttare nu och jag har fortfarande sjukt ont.
 
det värsta med dethär är att det inte kommer sluta göra ont heller. inte förens dom opererar, om dom nu kommer att göra det. så jag får gå och ha ont hela tiden fram tills dess. och allt jag vill är att ge mig ut och springa. få puls och känna mig fri. FAN! jag ska nog ge mig ut på en liten tur, men mjukt underlag och cykel idag. annars blir jag tokig och bölar ihjäl mig. för det gör jag också, gråter som ett jäkla barn. fan vad jag hatar dethär. vill bara vanka upp ur skiten och få reda på att det är en dröm.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0