to get that tattoo soon!

 
godmorgon! idag är fredag och helg på intågande. hur gött! jag ska sova ihjäl mig i ihelgen. har varit så sjukt sugen på sovmorgon hela veckan att jag nästan vill lägga mig redan nu igen. hehe!
 
undrar ni över hur det gick att träna med höften eller? jag ska berätta för er, att det gick över förväntan. jag har kommit på hur och när jag ska ta mina smärtstillande för att få bästa effekt. så igår kunde jag träna loss väldigt bra. och inte nog med det, så har jag desstuom kunnat springa en tur på morgonen idag. dock gjorde löpturen ont, men jag är nöjd i alla fall. aja, nu ska jag hiva i mig kaffet och ge mig av till jobbet. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0