lots to do on a tuesday

 
godmorgon på er gullisar! idag jobbar jag sent. dvs mellan ca. tio och sex. så därför är ag inte uppe förän nu. jag har vart ute och sprungit en lång runda på morgonen. skönt, men lite störigt att min höft inte vill sluta ömma och verka. dock så har jag bestämt mig för att strunta i den så går det väl över.
 
cirkelfysen igår var toppen. jisses så bra det kändes att få träna loss och svettas ordentligt. det gör jag iochförsig varje dag. men jag gillar just att gör'at. hehe! aja, nu ska jag se till att linka (med höften) iväg till jobbet och efter jobbet blire stor-städ, massa husfix och tvätt för hela slanten. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0