& time to cut the bone of

 
morrn' morrn' på er! uh, vad det är jobbigt att gå ur sängen varje morgon nu. speciellt imorse, då jag inte sovit ett skit inatt. fixade nog en form av sträkning eller liknande i frakturen igår när jag städade. så jag har mäkta ont kan jag säg. hoppas att pillerna tar bort den mesta smärtan snart. annars kan jag tamigtusan inte ens dra till jobbet. dock så jobbar jag sent dagen till ära, så jag kan vänta ut effekten av pillerna lite. aja, nu ska jag återgå till kaffet. PUSS!
 

updt. 08.45
det ger ick med sig, så jag går och lägger mig igen och spenderar denna dagen i sängen med massa smärtstillande. USCH!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0