trötta bilder jobbig dag

hejsan igen! idag var det ingen bra dag alls på jobbet. det skulle bytas till en ny tejpmaskin, vilket innebar massa bärande av paket hit och dit. AJ i höften va! så jag fick se mig besegrad vid kvart över tio och gå hem. fasen så ont det gjode allstå. lyft med vridning är ingen lek med en sånhär höft kan jag säg. usch!
 
till en god nyhet istället. idag så ringde min kära doktor till mig och berättade att jag antagligen inte behöver opereras eller något. dock så vill han magnetröntga höften för att vara helt hundra. men förhoppningsvis så ska mina medeciner hjälpa mot smärtan snart och så ska jag bli bra på två-tre veckor eller något. min kropp kommer att läka sigsjälv så att säga. och bäst av allt så får jag träna under hela läkningen. dock lugnt, men jag får. håll tummarna nu för sören!
 

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0