can see the stars in you

 
hejsan, hejsan alla små monsterdiggare! idag vankade jag av världens blåst och det gråaste vädret jag sett på länge. så himla trist. tror till och med att det regnar ute. inte kul alls. men trots detta så är jag en aning pigg dagen till ära. skumt en tisdag, men jag hoppas på att det håller i sig.
 
idag vankas det som vanligt jobb. och efter det ska jag pyssla om migsjälv genom att fixa naglarna. ska bli skönt att bara få sitta och bli pysslad på en stund. när jag väl är klar med dessa bestyr, så ska jag ge mig ut på en lång löptur. ska se till att kuta minst 1,5 mil i alla fall. bra, och fullspikad dag. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0