& like one of those days

 
morrn' morrn' på er people! idag jobbar jag det sena passet, så jag har fått en välönskad sovmorgon. dock så känner jag mig inte utvilad alls, utan snarare tröttare. precis som om jag håller på att bli sjuk eller något. hoppas inte det!
 
i alla fall så gick träningen bra igår, men jag var seg som sirap. dock så är jag inte tjejen som sänker tempot eller vilar när jag känner så, utan snarare tvärt om. så jag spinnade som en tok tills svetten sprutade och likadant gjorde jag, någon timme senare, på cirkelfysen.
 
jaja, nu är det dags för jobb, och dit ska jag pulsa i massa snö dit. suck som fan på snön. jag vill ha vår ju. men jag får gå i'et ändå. ha en fin dag på er små troll. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0