summer comes smiling in

godmorgon på er alla gosisar! idag har jag lite tid över på morgonen och då tänkte jag kika in här och meddela er att jag lever och mår väl. faktiskt himla väl. sommaren får mig att bli lycklig liksom.
 
jag har varit ute och sprunigt milen på morgonen och dessutom tränat mage och rumpa. allt detta för att kunna få ledigt i eftermiddag. jag ska nämligen snart iväg till jobbet, och hoppas på att få gå hem vid middag idag. hade varit himla skönt med lite längre helg. så håll tummisarna för att jag får gå hem tidigt idag va! det är jag värd. 
 
nej, hörrni. nu ska jag se till att dricka ur mitt kaffe och ge mig av emot jobbet. PUSS!
 
 
 

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0