a little piece of my home

jag har varit lite dålig på att visa er delar av mitt älskade hus kom jag på idag. så nu har jag fotograferat tre delar av det så att ni ska få se lite av hur mysigt jag bor. jag har redigerat bilderna lite, eftersom jag tycker att det är finare så. (biltext under bilderna)
 
 
dethär är ett rum som jag kallar för lillrummet. det är en passage ut till baksidan och ett väldigt litet rum. men där är mysigt som tusan och jag älskar fondtapeten. här står även ett piano i detta rummet, men det gjorde sig inte på bild.
 
 
 
här har vi 'matsalen' eller förlängningen av köket. köket är nämligen litet, smalt och utan plats för matbord. så det har vi här istället. dethär än nog rummet vi hängen mest i då det har en hög mysfaktor och här är även datorn... (ni ser litelitelite av köket till höger i bild.)
 
 
och till sist, så har vi vardagsrummet. som är själva pärlan i huset. hur fint rum som helt och dessutom stort och ljust. det som ine syns på bilderna är tv:n och den delen av rummet. men tro inte att vi sitter utan tv, för så är ICKE fallet. vi har en, men jag tyckte inte den platsade på bild.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0