some explanation for you

såhär ligger det till, i punktform...
 
  • jag drar mig tillbaka litegrann här i bloggen. känner att jag inte orkar eller vill pressa fram massor som inte blir bra. så mindre, men med bättre innehåll blire från och med nu. 
  • jag saknar motivation till att ta tag i massor som gäller livet, och lever därför i en gråzon just nu. dock så lider jag inte av det utan glider bara rundor.
  • detdär med träningen går galant och jag är i mitt livs form just nu. (minus sjukan i veckan då'rå) ni ska veta att dethär gör hela min vardag till den bästa jag vet. älska träningen!
 
jag är, glad inte bitter, pepp inte deppig och aningens tokig!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0