we all want spring now.

godmorgon på er alla finfisar! idag har jag varit en piggelin tös hela morgonen och det är just sånnahär dagar som morgon kaffet smakar extra bra. jag har dock inte varit uppe i ottan och tränat, eftersom träningen igår blev sent på kvällen. men jag både sprang milen och fysade lite igår så dagens träning kan gott vänta tills ikväll.
 
för övrigt så är jag trött på kylan och allt som den innebär. jag vill ha vår nu. jag vill ha tunna jackor och tygskor. inte tio, jäkla, minus på morgonen. nej, nu får det sluta vara vinter tycker jag. helst kan det ha slutat tills jag slutat jobba i eftermiddag. ska vi säg så? japp, det gör vi. PUSS!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0