total tystnad.

Cdon skicade precis tillbaka ett mail där dom skrev; Vi har nu avbokat beställningen; 'massa siffror' på din begäran. Wiie, så bra dom var ändå. Man ska aldrig tvivla, speciellt inte om man aldrig har haft problem med dom innan. Nu är allt i alla fall bra, ingen mer odon-oro. Nu ska jag se till att spara mina orderbekräftelser på mailen. Det var nämligen det som gjorde att jag dubbelbokade. Jag hade raderat orderbekräftelsen på första beställningen och antog därmed, en vecka senare, att jag inte beställt något. jag trodde helt enkelt att jag hade drömt det, så då var jag ju tvungen att beställa det 'igen' fast på riktigt.  Jag kollade till och med min mail för att bekräfta att det verkligen var drömt. Men icke, jag hade rensat mailen för noga!

En stillsam och mörk känsla vilar över lägenheten idag. Inga katter som jamar, inga lampor tända och ingen musik igång. På något vis är det väldigt skönt faktiskt, total tystnad kan behövas. men det är konstig ändå att det är så tyst, med tanke på att mirrarna inte fått mat ännu. Dom borde föra mer väsen än vad dom gör. jag får nog kolla upp dethär, har dom varit olydiga montro?

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0