duktiga ronniL!

Fy fan va bra jag är! Nu har jag städat som en vilde. Jag blev helt svettig på kuppen. Som sagt förrut så har jag en tendens att stressa igenom allt för att bli av med det. Städar man med ett symtom som det så blir man en aning varm. Tro nu bara inte att jag stressar igenom och är slarvig, för det är jag inte. Noggrann som synden snarare! Men gud så gött det är att sitta här nu och spana ut över ett fräscht, rent och välluktande hem.

Och nu är jag fri från sysslor i hemmet för idag, eller jag ska vika tvätt med, men sen är jag fri! Så det lutar åt en go promenad i det fina vädret. Jag kan behöva lufta mig efter denhär 'persen'.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0