upp-och-ner.

Vilken dag det var igår alltså. Ursäkta att jag inte uppdaterade mer. Men allt var väldigt upp och ner. Inget jag kommer att skriva om här, men illa i alla fall. Och till råga på det så tror jag att jag antingen är pollenallergiker eller att jag har typ astma. Jag har nämligen haft skitsvårt för att andas nu i ca två dygn. Så jäkla segt. Och irrriterande. Jag pallar ju inte göra ett skit som är påfrestande. Kan inte ens dansa. För luften räcker inte till.

Idag ska jag inte göra mång knop alls. Nu är det frukostinhandling som gäller. Jag, Sla och Linus ska äta tillsammmans. Dom har sovit här bägge två. Jag bad dom göra det eftersom J inte skulle sova hemma. Jag vill inte sova själv ju! Och dom var snälla och stannade hos mig. J är btw i Helsingborg med vänner och partar, eller såhär på Söndagsmorgonen tror jag snarare att dom är bakis!


Två flygplan så nära! (från torsdagen)

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0