Idag tycker jag.



+ Spontana Komplimanger, komma-på-vad-man-sagt-efter-man-sagt-det.
Dom är värda 'a great big deal moore'. Jag tror dessutom att dessa komplimanger är ärligare är de man krystar fram till te x bartendern efter tio öl, heh! Nåväl, fler sånna tackar.

+ Mormors dippa, specialaren gjord på 'italiensk-salladsdressings-mix'
Jag får inte nog. Jag kan äta den hur mycket och hur ofta som helst. Snart kommer jag väl att se ut som dippa istället för en gurka? Näedå, så illa är det inte men det närmar sig.

- Ellas nya 'tugga/bita-på-allt-jag-ser' beteende.
Hon biter fan på allt, till och med på mig. Inte nog med det så gnager hon på högtalarsaldden från datorn. Inge vidare alls om den pajar. Så sluta med detdär ella. Fy på dajje!

- Novembertröttheten, den som kommer varje jävla höst.
Jag har börjat känna av den något enormt. Det är precis som om jag sover hela dagen fram till eftermiddagsfikan, först då vaknar jag till liv. Jag sover dessutom både till och från jobbet, eller nickar till. Ljus, kom tillbaka!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0