Skratthästen!

En ny variant, CITAT!

  • "Kom alltid ihåg att du är helt unik. Precis som alla andra." Okänt ursprung
  • "Bara för jag inte är paranoid längre, behöver det inte betyda att dom inte är ute efter mig längre" Okänt ursprung
  • "Låna inte av den rike och låna inte ut till den fattige." Turkiskt ordspråk
  • "Pengar gör ingen lycklig men visst har det en lugnande inverkan på nervsystemet." Amerikanskt ordspråk
  • "Om du tror att du vet allt är du dåligt underrättad." Kinesiskt ordspråk
  • "Den som står på tå står ostadigt." Kinesiskt ordspråk


Häst! Allt dethär hittar ni på skrattemyndigheten, som 'vanligt'.
Fast det var ett tag sedan jag inspirerades därifrån nu.
Men jag lämnar dom ALDRIG, Hah!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0