barn är allt bra lustiga!

Som till exempel jag när jag var liten. Då gjorde jag en hel del saker som jag sitter och skrattar åt idag. Och här kommer en av dem.

Jag skrev alltid mina önskelista med den saken jag ville ha mest högst upp. Saken var bara den att jag alltid kom på saker jag ville ha mer efter hand. Och då var jag ju tvungen att göra en symbol (ex. en stjärna) framför saker och skriva i ett hörn att; Den stjärnade saken vill jag ha mest! Och såhär fortsatte jag att komma på saker (som jag ville ha mest) tills önskelistan hade massa olika symboler och vart väldigt rörig. Så mor vart alltid tvungen att fråga mig vad jag önskade mig mest, då hon inte kunde utläsa det.


svaret på vad jag önskade mig mest, var alltid: en häst!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0