& some of my addictions

som säkert alla vet, så är vi människor förmögna med att skaffa oss olika sorters beroende. och just idag så tänkte jag förtälja en del av mina för er. så here it goes...
 
  • jag är beroende av kaffe. och får värsta kassa humöret och huvudverken om jag inte förtär minst en stor/två små koppar på en dag. dock så räcker det med just denna morgondos hela dagen sedan
  • jag behöver spegla mig väldigt ofta. kanske inte ett beroend som det ovan, men jag är väldigt fixerad vid allt som avger en spegelbild och stannar ofta upp för att se hur jag ser ut.
  • jag är beroende av gurka! dethär är nog min främsta drog. eftersom jag tränar så mycket som jag gör behöver jag nämligen massa vatten, men jag gillar inte att dricka vaten, så jag kränger gurka som en tok istället. en om dagen, hehe!
  • jag är beroende av träning! detta är en sak som jag ser till att göra varje dag. och det är inte så myket ett beroende som att det får mig att må bra. men jag gillar att vara glad, så jag gör't hela tiden.
 
avslutar med en vacker bild som inte har med texten att göra. ALLS!
 

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0