thoughts runnig around me


jag hade velat åka tillbaka i tiden. till en tid som denna då cigaretter inte var farliga och skivspelarna hackade för jämnan. brylkrämen var ett måste och man visste så lite om världen som fanns runt om en. fasen så fint det hade varit att befinna sig där emellanåt.


jag hade velat trotsa vädret och kyla och dansa i regnet som en tokig vilde. utan att tänka på hur blött och kallt allt blir. jag hade velat släppa alla tankar en stund och bara vara i nuet.


jag hade vela bosätt mig i ett engelsktalande land. i undegfär en sådanhär byggnad och leva som gänget i vänner ett tag. bara fly landet hade varit lite lagom okej just nu.

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0