KOKOSVATTENMANGO&PASSION

igår så testade jag dendäria nya flugan med kokosvatten. det ska tydligen vara grymt nyttigt och så. men fy bubblan så äckligt det var.
 
nu var jag i och för sig töstig som en tok när jag skulle dricka det. och jag hade tanken av en god kolsyrad dryck i skallen. så när jag sedan fick in denhär lena drycken som var mer som slem än dryck så blidde allt bara fel. så här har ni mitt uttalande om drycken: BLÖRK!
 
det värsta av allt var dessutom att den inte smakade någonting nämnvärt alls. det gick helt enkelt inte att sätta figret på hur den smakade. och så kostade denhär lilla (30cl) flaskan 21sek. tokigt!
 

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0