and of for an early start

 
godmorgon på er mina fina! jag har tittat tillbaka lite genom arikvet och sett att jag är en ganska så bitter typ, på morgoninläggen. jag är typ alltid trött och lider alltid av något skit. men så är det. jag är oftast bitter och tycker att allt är jobbigt på morgonen. i alla fall innan jag kommit igång. så dendär bitterheten ska ni ta med en nypa salt, för den försvinner oftast så fort jag gett mig av till jobbet. 
 
i alla fall så är det spinning och gruppträning som står på träningsshemat idag. ska bli kul. jag var dessutom ute och sprang 1,3 mil igår. i bara tshirt. hur nicigt är inte det. jag älskar det. aja, nu har jag inte tid att sitta här mer. ska till jobbet och jobba över en sväng. PUSS!

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0