frulle och kel.

Frusen och trött. Hann inte ens vakna ordentligt innan jag kände mig förstörd! Jag är så jäkla trött och jag fryser som en galning. Bara det inte är en början till sjukdom, jag har inte tid att vara sjuk nämligen. Nja, det går väl över. En liten 'nap' på soffan ska nog kunna fixa det.

Gårdagen var rolig, men jag var trött även då. Påskmiddag hos mor och far som ledde till att jag, Bellan (stora syster), Mattias (bellans pojke) och J gick ner till puben och drack ett par öl. Men J rullade hemmåt redan vid elva och jag var inte långt efter honom. Jag skulle egntligen bara gå hem och lösa ett problem, men jag klarade inte av att strunta i den lockande sängen. Så det blev en tidig läggning igår, och det känns som om att det kommer bli det idag också. Speciellt eftersom jag är så trött.

Irjah och Ella väckte mig arla idag. Det blir alltid så när jag ger dom kvällsmat tidigt. Men det goa' med att göra så är att dom blir kelsugna till tusen efter frullen. Så nu är det kelstund för töserna och mig. Och det känns bra med lite mys såhär på morgonkvisten! ♥

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0