nya 'pink'

Nu har allt från NetOnNet kommit! Och jisses så nöjd jag är med dom, både sakerna och NetOnNet. Allt fungerade galant, musen nästan lite för bra, är ju van vid en gammal slö. Och dessutm så har NetOnNet levererar allt på bara ett dygn, igår satt jag ju här och beställde. Sicken service.  

Jag tänker verkligen beställa därifrån fler gånger. Jag tänkte lägga upp en bild på kameran, musen skiter jag i för den är ändå inget att se, vanlig Logitech preformance typ?! Dessutom är inte musarna specielllt fina, enlig mig. Så endast kameran alltså, som btw var väldigt slimad och söt.

Och föresten så tycker jag att det verkligen är på tiden att jag får lite feedback på 'blogg-looken'.
Ska jag vara stolt eller!?
Visst är den söt!
Kamera-fodralet var en nice bonus också!

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: fine

va roligt det är att hitta sina gamla mellanstadiekompisars bloggar! :)

2009-04-17 @ 10:22:42
URL:
http://fine.webblogg.se/

Upphostat av: Isabell Wretmalm

så söt kamera, snygg var den oxå. jaså dom levererar så snabbt mm där får jag oxå gå in och beställa hihi

2009-04-17 @ 10:25:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0