glömd räkning.

Herre jösses va stressad/less jag blev på migsjälv nu. Jag har för första gången i livet fått en påminnelse, för att jag GLÖMT betala en räkning. Fy på sig! Fan vad jag tycker sånt är jobbigt. Jag brukar alltid hålla koll och sköta mig exemplariskt när det gäller sånt. Men det gör jag mest för att jag är så jäkla rädd för att få problem men inkasso och sånt. jag vet inte riktigt vad som händer när man hamnar hos inkasso heller, det är nog därför det skrämmer mig lite.
Hur som helst så blir jag väldigt arg/less på migsjälv när jag gör sånthär. Och framförallt blir jag så jäkla rädd, hade jag kunnat betala påminnelsen bums, hade jag gjort det. men nu har jag i alla fall lagt in den så att den betalas på måndag. Men nu är det skärpning och noggrannhet som gäller. Och nästa gång ska jag verkligen kolla igenom allt innan jag börjar betala! Dethär ska aldrig mer hända.

Jag vet att man kan tycka att N:et, som står för noggrann i Menyn, är fel nu. Men som sagt så var dethär en miss och jag lovar er att jag ska leva upp till mitt N igen. Snart ä'r denhär incidenten nämligen glömd. Hoppas jag.


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0