cykla rundor.

Tordag förmiddag och jag sitter med en kopp kaffe och myser i solen. Helt underbart. Jag bestämde mig för att skjuta upp städningen ty jag vill vara utomhus idag! Jag har dessutom lite skallebank så det är nog klokt att starta denhär dagen lugnt. Men tvätten struntade jag inte i, hade jag gjort det så hade J fått gå bar till jobbet imorn. det vill jag ju inte att han ska behöva.

Valborgsmässoafton idag. Jag och J ska göra en favorit i repris och cykla rundor till olika fester ikväll. Det gjorde vi nämligen i fjol. Man får ut lite mer av aftonen då, ser  i alla fall mer. Jag hoppas dock på att det inte blir mycket fylla i samband med eldar, för nu är det ju så tort att man inte hinner reagera om det sprider sig. Så i och för sig hoppas jag att det inte tänds några eldar alls. Näe, det är för torrt. Men lite grillning går an! Det gillas.

Hur som helst ska dethär blir en bra utedag. Nu; dags för en långpromis med Sla. Runt sjön röstar jag för. Så avslutar vi med en kopp kaffe på restaurangen hos J. Gott kaffe där!

Lite bilder från igår:

   

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0