Fan, fan, fan!

Jag hatar hur mitt jobb styrs (ledningen), jag hatar hur stressigt där är varje dag, jag hatar lokalen, jag hatar det gamla SMUTSIGA utrustningen, jag hatar framförallt att jag måste dit imorn. Fuck! Jag hade ansökt om ledigt imorn förstår ni, men fick den nekad. Och ni ska veta att jag lämnade in ansökan för 1 vecka och två dagar sen, illa som fan. Dessutom har vi precis kapat ner på folk för att volymerna minsar, men ledig, det får man inte vara. Hur fan rimmar det? Och dendär inarbetningen inför jul, den har fan inte ens börjat än!

Jag är jävligt bitter nu, och det går säkert över innom kort men for now, fuck em! Note to self; your boss could be reading this! I don't give a damn, atm! Ni läsare ska inte behöva se dethär egentlgen, men jag håller inte idag. Men hursom så, PussPåErFina!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0