movie gråtare.



Har någon fin händelse någon gång fått dig att gråta?
Jovars, det hände en dag då jag och BandiiitBiiia satt väldigt bakfulla som i min gamla lya. Varpå hon visade mig en film på youtube och stortjöt igenom den. Självklart så lipade jag som en galning också. Den gör mig rörd även i "okey" tillstånd, höh!

Plus att jag grät till en 'hundfilm', som var väldigt rörande, när jag var typ 10-12år(?). Men jag får väl ta dendär, med BandiiitBiia, som min böl-händelse, eftersom den skedde i vuxen ålder. Plus att jag kände av tendenser när jag såg den nyss. Tork, tork...


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: emily

jag gråter som ett barn....men det gör jag ganska ofta. men guud så fint!!

2009-12-09 @ 19:44:04
URL:
http://emilystankar.webblogg.se/

Upphostat av: ronniL

Aaaa, jag vet! <3

2009-12-09 @ 19:49:11
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0