självdestruktiv, jadå!



+ vinterlandskap, med minusgrader.
Jag kan inget annat än älska de. Visst är det kallt och jävligt ibland, men det hör till och det ÄR fint som fan. Man får dessutom tillbaka lite av ljuset från snön. Och det gillas, megamycket.

+  Internetshoppa julklappar, och allt annat!
Man kan handla hur fina saker som helst, utan att resa sig. Man behöver dessutom inte leta eller trängas. Och bäst av allt man slipper köerna. Och det kommer direkt hem, utmärkt!

- Dålig teckning på mobilen.
Det är som ett omen, vart jag än flyttar så har jag kass teckning. Helt sjuk, och jäkligt störande. Kan inte telefonföretagen (i dethär fallet 3) försöka lösa så att man har teckning även innomhus?!

- Stressen över allt man inte klarar/orkar.
Fasen så jobbigt det är. jag hatar att jag ständigt sätter upp en massa jädra krav, som jag inte lyckas hålla. Och jag hatar att jag sågar migsjälv totalt för att jag misslyckas.


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: Zita

Åh, just det!!! Jag har glömt bort att jag skulle fråga dig var du köpte dina läckra rosa tights?? Plus dom svart i lack? Me & my friend need and wants it baaad =)

2009-12-17 @ 21:30:12
URL:
http://myownworld.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0