ångest.

Söndagen är snart över. Jag har ingen ork eller lust till något nu. Känner en jobbig och svårartad ångest inför jobbet imorn. Vill inte! Men snart får jag väl lite kvällsmat och det kan man i alla fall längta lite till. Det blir "skitmat" som J brukar kalla det. Och det är jag sugen på idag. Jag är dessutom värd det efter en hel helg med jobbande.
Fick jättefina blommor av mig chef på alla ♥ dag också. Så jag slapp att bli helt utan gåva. Det var dessutyom mina favvisar, vita och rosa liljor! Tack! Annars var det en lugn kväll på puben, jag antar att folk överlag har lite pengatomt nu...
Nu ska jag äta med J och försöka peppa migsjälv till mindre ångest. 

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0