familjeprommis.

Lönedag! Efterlängtad som attan, har den varit. Visst har jag haft pengar kvar, men det känns ändå som ett upplyft att få mer på kontot. Jag har dessutom bokat tid för att klippa mig och färga håret imorn så det är nice med ganska mycket på kontot då. Hur som helst så är jag alltid glad när det är löning!
Vad gäller klippningen så har jag inte bestämt hur jag ska göra. Men jag lutar lite åt att färga det rött i massa olika nyanser. Jag tror att det hade passat till mina lockar och mina ögon. Ögonen är ju lite grönaktiga med inslag av blått och brunt så det kan bli fint. Plus att det är kul att bli lite annorlunda också. Jag har inte haft rött hår sedan jag var ca tretton så det kan bli kul att prova igen. Jag tror att jag har bestämt mig för rött nu, under tiden jag skrev skedde det!

Och jag ser fortfarande lika mycket fram emot helgen. Fick reda på att jag börjar jobba fem på lördagskvällen så jag får se till att somna i tid hos Net.. (hmpf) Äsch, det kommer att gå bra. Jag fick ju trots allt igenom min ledighetsansökning, så jag är ledig fredag och måndag, så jag kan sova då!

En annan rolig sak som skett är att Mor och Far följer med mig och SLA på promenaderna. Nu pratar jag med dem mer än en gång i veckan i alla fall. Det är dessutom alltid roligare att vara fler. Så jag hoppas på att båda två hänger med ikväll också! Men det kommer dom antagligen att göra, eftersom de ska köra ner båda bilarna för att lämna den ena till mig. Jag kommer köra finbil till jobbet och till "frissan" imorn! Älskar att köra den bilen.


Kommentarerna på detta..
Upphostat av: [email protected]

hej babe! jaa, helt fantastiskt faktiskt=) Vad fasiken gjorde man innan! Klart du får länka! Hoppas allt är bra med dig med ronni! Kram

2009-02-25 @ 22:16:49
URL:
http://emilystankar.webblogg.se/

Upphostat av: Nettan

jada de går super bra :)

jag länkade dig på min blogg, hoppas de me var okej? :) wii vi kommer ha super kul i helgen, så får vi se till att lilla ellinor får lite sömn iaf på fredag :)

2009-02-25 @ 22:53:59
URL:
http://antjo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0