5/2 -o9

Torsdag och närmare resan än någonsin! Gud va kul det ska bli. Allt annat än resan känns väldigt avlägset just nu. Har fått en del klagomål på "honandet", så härmed är det avslutat. Det känns på något sätt som om att jag har hållit lite distans när jag har hon:at migsjälv. Men nu är det slut.
En sorts orkeslöshet har fallit över mig idag. (Trots all längtan inför helgen.) Varför ska allt vara så svårt? Varför kan saker inte bara fungera? Och varför i helvete ska det vara så svårt att säga stopp? Vilket skit det är. Hur som helst känns det som att jag inte orkar ha det hängandes. Så jag trycker bort allt vad det innebär, i hopp om att det en dag ska försvinna helt! Och gör det inte det så är det väl bara att ta tag i det. Men jag anser inte att det ligger hos mig... Bestäm dig för fan! Aja, nu ska jag sluta spy tradigheter över er. Ni vill väl lika lite som jag ha del i det! 
Hur som helst så är det nära nu. Antagligen blir det ett litet uppehåll i bloggen nu medans jag är borta. Men jag återkommer med alla roligheter. Ha det!  

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0