helsingborgsfestivalen!

Höjdaren dethär året. Jösses så skoj jag hade det igår. Och tamejfan, så är jag REDAN hemma. Tackar för skjutsen Lars. Han kan han! Men gårdagen bestod av öl, öl, öl, fest, och massa roligt folk. En helt underbar kväll. Dock var jag lite amputerad, då jag glömt min telefon hemma, Jobbigt. Men jag klarade mig utmärkt utan den!

Bäst igår var;
Biia: singel och party igen! 
Net: Party as always, söta tös! 
SLA: Bäst i världen, och Bäst av allt! 
Math: Roligaste, och gladaste. 
fegenpojkarna: Hur kul som helst! Jag måste dit!





 


kort och gott, få, men vältalande!

Kommentarerna på detta..
Upphostat av: marielle

den fulsnygga (?) är inkollad. tss.

2009-07-25 @ 15:26:51
Upphostat av: ronniL

Duktig flicka! :P

2009-07-25 @ 15:56:50
URL:
http://ronnil.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0