tjugo-snabba!

20 saker ni inte visste om ronniL:
Jag har insett att min senaste kyss:
 Hände nyligen...
Jag pratar: Med en undlig dialekt! Hah
Jag avskyr när folk: Tränger sig i toalettköer, skärpning!
Min bästa vän är: SLA of course!
Min första vän heter: Fredrik, eller Elisabeth osäker på vem.
Kärlek är: Fint men Hårdhänt...
När jag borstar tänderna: Jobbar jag snabbt och hårt!
När jag lagar mat: Är jag oftast arg.
Jag tänder på: Trashig stil, dock inte för trashigt.

Jag är rädd för: Fåglar
Den värsta känslan är: 'fan-jag-har-tappa-bort-min-nyckel-känslan'
Den bästa känslan är: Lycka.
Jag är bäst på: Att vara envis.
Jag är sämst på: Att svara i min lur, hah.
Om jag va ett djur skulle jag vara: Tiger!
Min mobiltelefon är: svart/röd.
När jag vaknar på morgonen: Undrar jag vart jag är.
Just nu tänker jag på att: Sova och titta på film.
Bebisar är: Fina.


Aningens trött och en dålig dagsform...

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0