röd-och-brun!

Nu är jag hemma från mellbystrand, jag har blivit röd och brun och mår toppen. Jag badade som en galning, jag tror inte att SLA var beredd på det. I vanliga fall är jag nämligen en riktig badkruka. Men idag var jag för tusan en fisk! Mys som attan. du och jag SLA! Jag tror även att saltvattnet gör bra för alla mina sår på benet, eller jag hoppas det i alla fall. Ännu en underbar Lördag, som fortlöper med trädgårdsfest och massa skoj! Lovelie! 



 
Såhär mys var det idag. En underbar dag.

Now, some egopic's of saturday night's looks.



Jag kör på den gula klänningen idag igen,
sval, skön och nytvättad!


Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0