lilla packningen?

Nu har jag packat lite inför imorn. Och ännu en gång kan jag berätta att jag nog har med mig på tok för mycket. Men jag vill kunna välja och vraka, som hemma. I synnerlighet om vi ska ut äta och så. Man vil ju vara fin, eller? Mja, jag hoppas verkligen på att SLA hänger med ut imorn, så jäkla mys vi tre brudar ska ha det då! Lovelie! Jag har saknat att bara va med familjen ju, eller saknat mor rättare sagt. SLA har är jag ju med så fort jag bara kan, Hon är ju min bästa. Men däremot så umgås jag inte alls med mor på samma sätt som jag gjorde förr, trist! Men det ska vi ändra på nu!

(Så var det ju dethär med bloggningen. Jag kommer inte att ha med mig någon dator alls. Firandet, ska vara helt fritt. Men jag lovar att slänga iväg en och annan mobilbloggning så att ni har lite att läsa. Ha're sålänge.)


Yngsjö beach, fint som tusan!


stylad egopic' of tuesday?

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0