gårdagens filmer.

Jag glömde ju att informera om filmerna igår. Jag tänker ge utlåtande om två av dom.
Förs toch främst BOLT, som var väldigt bra. Såndär kärlek som bara barnfilmer kan förmedla. Dock tog sjukheten över lite och jag somnade ifrån den en skvätt. Det gjorde dock inte att jag ogillade den, utan endast att jag var trött. Men den är absolut värd att se! Så om vi promenerar idag sla så kan du få med den hem! (?)

Jag så dessutom en thriller vid namn 'Eagle Eye'. Spänning på hög nivå hela tiden. En typisk Ma' och Pa' film! Det fanns inte en enda seg minut i den. Och ronniL satt på helspänn hela tiden. Jag till och med hoppade till from time to time. (för er som känner mig så vet ni att ronniL kan hoppa till till Nalle Puh om det skulle vara så...) Men en film som jag tycker att ni borde se!

    

Kommentarerna på detta..

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (publiceras ej)


Din URL/Bloggadress:


Kommentera här under:


Trackback
RSS 2.0